1- Kalite için iyileştirme çalışmaları yapmak, hizmetin performansını izlemek suretiyle kalitenin sürekli olarak iyileştirilmesine katkıda bulunmak.
2- Sunulan hizmete ilişkin, riskleri önlemek.
3-Hizmet verilen toplumun sağlık düzeyini yükseltmek için hizmete, hasta perspektifinden bakarak, ,memnuniyeti sağlamak.
4- Atıkların bertarafında, insan ve çevre sağlığına zararlı olabilecek durumu tespit etmek ve önlemek.
5- Hizmette çalışan ekip perspektifinden bakarak çalışanların güvenli ve huzurlu bir ortamda çalışmaları için gerekli alt yapıyı sağlamak.
1- Kaliteyi koruyarak değil, artan ve sürekli iyileştirme için çalışmalarımızdaki planlanan unsurları yerine getirmek ve en iyi olmak.
2- Hizmet ettiğimiz alanda, tesis veya işleyişten kaynaklı olabilecek risklerin en aza indirilmesi için düzenli çalışmak ve İSG iş birliği ile kendimizi sürekli çek etmek ve eksiklikleri tamamlamak.
3- Hasta temsilcileriyle sorunlarına çözüm bulmak, sağlıklı birey, yaşam kalitesi artmış KBY hastası, yan hastalıkların tedavisi, memnun hasta + memnun toplum = kalite=tercih sebebi olmak.
4- İnsan ve çevre sağlığına zarar verebilecek her ne varsa belirleyip yok ederek geleceğe yönelik doğa dostu olarak adımızdan söz ettirmek.
5- Çalışan temsilcileriyle sorunları çözülmüş, hizmet içi eğitimle bilgilendirilmiş ve performans takibiyle taktir edilmiş huzurla çalışan ve işini seven bir takım oluşturmak.